--- Poszukujemy dystrybutorów regionalnych naszych wyrobów - firmy zainteresowane współpracą prosimy o kontakt --- Poszukujemy dystrybutorów regionalnych naszych wyrobów - firmy zainteresowane współpracą prosimy o kontakt --- Poszukujemy dystrybutorów regionalnych naszych wyrobów - firmy zainteresowane współpracą prosimy o kontakt --- Poszukujemy dystrybutorów regionalnych naszych wyrobów - firmy zainteresowane współpracą prosimy o kontakt --- Poszukujemy dystrybutorów regionalnych naszych wyrobów - firmy zainteresowane współpracą prosimy o kontakt --- Poszukujemy dystrybutorów regionalnych naszych wyrobów - firmy zainteresowane współpracą prosimy o kontakt --- Poszukujemy dystrybutorów regionalnych naszych wyrobów - firmy zainteresowane współpracą prosimy o kontakt ---
Marek Iwanowicz
ul. Wspólna 1
Wólka Grodziska
05-825 Grodzisk Maz.

tel.: 22 758 54 89
kom: 502 575 441
mebleniko@wp.pl www.cokoly.com.pl

Zawartość tej strony wymaga nowszej wersji programu Adobe Flash Player.

Pobierz odtwarzacz Adobe Flash

  1. Właścicielem witryny www.cokoly.com.pl i www. mebleniko.pl
    jest firma NIKO Marek Iwanowicz.
    Miejsce wykonywania działalności:
    ul. Wspólna 1
    Wólka Grodziska
    05-825 Grodzisk Mazowiecki.

  2. Numer rachunku bankowego, na który powinny być dokonywane płatności za złożone zamówienie:
    80 1750 0012 0000 0000 2215 9283

    (Raiffeisen Bank Polska S.A.)

  3. Koszt transportu uzależniony jest od ilości zamówionych produktów
    Opłata za transport obliczona zostanie po złożonym zamówieniu.
    Firma Niko poinformuje klienta o kwocie do zapłaty za transport towaru.

  4. Firma NIKO Marek Iwanowicz udziela na wszystkie proponowane artykuły
    24 miesięcznej gwarancji .
    Warunkiem zgłoszenia reklamacyjnego jest odesłanie wadliwego produktu wraz z dokumentem zakupu i opisem usterki lub wady po wcześniejszym zgłoszeniu telefonicznym lub pisemnym.

  5. Reklamacja
    Kupujący ma prawo do reklamowania towaru, w przypadku widocznych wad (ubytków) zakupionego towaru bądź niezgodności wzoru z zamówieniem.
    Aby zgłosić reklamację wadliwego produktu prosimy skontaktować się z nami drogą mailową: mebleniko@wp.pl. W mailu prosimy opisać wadę produktu oraz dołączyć zdjęcia dokumentujące wadę.
    Po rozpatrzeniu i uznaniu reklamacji przez Sprzedającego, Kupujący powinien niezwłocznie odesłać wadliwy produkt.
    Sprzedający zobowiązany jest naprawić reklamowany produkt lub wymienić na nowy i odesłać Kupującemu.
    W przypadku braku możliwośći naprawy lub wymiany reklamowanego produktu, Kupujący otrzymuje zwrot całości poniesionych kosztów.

  6. Zwrot
    Klient ma prawo zwrotu towaru w przeciągu 10 dni od dnia zakupu.

    Zwrotowi nie podlegają produkty wykonane na indywidualne zamówienie takie jak cokołyoraz fronty, jeżeli są wykonane prawidłowo z zamówieniem.

    Zgodnie z art.10 ust.3 pkt.4 ustawy z dnia 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny, zwrotowi nie podlega Produkt wykonany na indywidualne zamówienie Kupującego.